Conde polizia-inspektoreak Karina ezagutu berri du, emakume enigmatiko bat, eta erakarmen indartsu batek jota geratu da. Beste alde batetik, ortodoxiatik bera bezain urruti dagoen polizia bati esleitu diote Lissette Núñezen hilketaren ikerketa.