"The Art of Flight"-en sortzaileek, Red Bull Media House-k eta Brain Farm-ek, The Fourth Phase aurkezten dute, Travis Rice protagonista duen snowboard-film epikoa. Wyomingen dabilela, bere sorterriko txoko ezkutuak esploratzen, Ricek 25.000 kilometroko bidaia bat prestatuko du, Ipar Pazifikoko ur-zikloei jarraitzeko asmoz; han, elurrak eta izotzak ametsezko paisaiak eratzen dituzte mendi gailur itzeletan. Japoniako Alpeetara, Errusiako sumendietara eta Alaskako inguru ikusgarri eta urrun batera eramango duen bidaia horretan, sormen handieneko snowboarderrak elkartuko zaizkio: Mark Landvik, Eric Jackson, Bryan Iguchi, Pat Moore, Mikkel Bang, Jeremy Jones, Victor de Le Rue eta Ben Ferguson. Bizitzak eta natura-inguruneek eskaintzen dituzten abentura-aukera infinituek liluratutako edonorentzat egokia den filma.