Betiereko Maitasunaren Ermandadearen istorioa, inoiz kontatu gabea. Kaliforniako hegoaldeko surflari hippyen talde espiritual gisa hasi, eta droga psikodelikoen munduko banatzailerik inportanteenak bihurtu ziren 60ko edo 70eko hamarkadetan. Bidegabekeria sozialaren aurka borroka egiteko eta bakea hedatzeko beren ametsekin bat eginez, idealista burujabeen talde honek droga-trafikoaren inperio bat sortu zuten berehala. Ermandadearen buru eta istorio honen muinean, mundua LSDaren bitartez aldarazi nahi izan zuen bikote antikapitalista bat dago.