Taki eta Mitsuha, egun batez, lo dauden bitartean gorputzak trukatzen dituztela konturatuko dira, eta bata bestearekin ohar bidez komunikatzen hasiko dira. Baldarki erronkak gainditu ahala, lotura bat sortuko da haien artean, eta lotura hori maitasunezkoa bihurtzen hasiko da.