Rikard deformazio larriak dituen autista bat da. Amarekin elkartu nahi du berriro, aspaldi zela banandu egin baitzituzten, eta horretarako petanka-jokoaz eta 60 metroko erraldoi baten laguntzaz baliatu nahi du. Haren gorpuzkera hauskorrak eta kritikara emandako ingurune zakar batek are gogorragoa egiten dute haren bizitza. Ama itzultzeko Europa Iparraldeko petanka txapelketa irabazi behar duela sinetsita, Rikardek direnak eta bi egingo ditu irabazteko.