Manuelak eta Olmok topo egingo dute, non eta hamabost urte lehenago, nerabezaroan, amodioa lehen aldiz bizi izan zutenean, elkarri agindu zioten etorkizun batean. Premisa erromantiko horretan oinarrituz, denboraren bila dabilen pelikula da La reconquista, edo denboraren kontzientziari buruzkoa: galdutako denborari eta berreskuratutako denborari buruzkoa; guri buruz gogoratzen dugunari eta gogoratzen ez dugunari buruzkoa; hitzei, keinuei eta fidel gatzaizkien sentimenduei buruzkoa; nolakoak garen erakusten digutelako, eta oraina, iragana eta geroa taxutzen dituztelako.