Charlie Hebdoren aurkako atentatuaz geroztik hiru egun eta bere aitaren heriotzaz geroztik 40 egun igaro direla, Lary –40 urte, sendagilea– larunbata familiarekin igarotzera joango da, hildakoaren oroimenez bildu baitira. Ekitaldia, ordea, ez da aurrez ikusitako moduan garatuko. Bere beldurrei eta iraganari aurre egitera eta familiaren barruan betetzen duen lekua berriz pentsatzera behartuta, bere egia esan beharko du Laryk.