Udaberria gerra-garaian. Egunero, esne-saltzaile batek astoz zeharkatzen du frontea, balei itzuri eginez, bere merkantzia preziatua soldaduei eramateko. Bere zereginean zorionak ukitu du eta herriko neska eder batek maite du; badirudi etorkizun lasaia duela zain... harik eta italiar emakume misteriotsu bat iritsi eta bizitza hankaz gora jarriko dion arte. Hala hasiko da maitasun-istorio kartsu eta debekatu bat, biak abentura fantastiko eta arriskutsu sorta batean murgilduko dituena. Patuak batu ditu, eta ez ezer, ez inor ez dirudi haiek geldiarazteko gai...