Gure oraingo historiako prozesu politiko ustekabekoenaren eta zorabiagarrienaren errelato bat, sukalde barrutik egina. Podemosen eraikuntzaren jarraipen xehea. Proiektu politiko bat urtebetean lantzeko moduari buruzko eskuliburu bat.