Goiz euritsu bat. Sei gizon armatu banku baten egoitza nagusira sartu dira, Valentzian, lapurreta egitera. Lapurreta garbi eta erraza izan behar zuena, ordea, korapilatu egingo da laster, sukurtsalaren zuzendariak segurtasun-kutxetako batean ezkutatzen den sekretu bat argitara ateratzen duenean. Giroa berotu egiten da bandako liderren artean eta susmoak hedatzen dira banku barruan eta kanpoan, Gobernua bera ere estu jartzeraino.