Ekintza-thriller bat, eromenezko 48 orduan. Bi anaia berriro elkartuko dira, bost urtez bananduta egon eta gero. Bata kartzelan egon da. Besteak lapurreta egin dio ebatsitako gaien trafikatzaile arriskutsu bati, eta orain Diana bere alaba txikiarekin ihesi doa. Hirurok bidaia bati ekingo diote, Andaluzia bortitz, mitiko, latz eta basati batean zehar. Bidaia horretan, iraganeko zauri zaharrak azaleratuko dira, eta anaiek adiskidetu beharra izango dute bizitza salbatzeko.