Julieta Madrilen bizi da, Antía alabarekin. Isiltasunean pairatzen dute biek Xoanen -Antíaren aitaren eta Julietaren senarraren- galera. Baina oinazeak, batzuetan, pertsonak batu beharrean bereizi egiten ditu. Antíak hemezortzi urte betetzen dituenean, alde egingo du, amari azalpenik batere eman gabe. Julietak zeru-lurrak astinduko ditu Antíaren bila, baina alabaz zer gutxi dakien konturatzeko baino ez dio balioko. Julieta filmak ziurgabetasunari aurre egiteko amak egin beharreko borrokaz dihardu. Patuaz ere mintzo da, erruduntasun-konplexuaz eta misterio ulertezin batez: maite ditugun pertsonak guretzat inoiz ezer izan ez balira bezala eta are existitu ez balira bezala bazter uztera bultzatzen gaituen misterioaz.