Arielek uste du atzean utzi duela bere iragana, New Yorken ekonomista gisa bizitza berri eta arrakastatsua eraiki ostean. Haren aitaren bzitzako misioa Once auzoan judu-fundazio bat zuzentzea da; hark Ariel deitzen duenean, Buenos Airesera itzuliko da. Han Eva ezagutuko du, fundazioan diharduen emakume mutu bat, jakin-mina piztuko diona. Juduen Purim jaialdiarekin batera gertatuko da bisita, eta ospakizunak endredozko eta enkontruzko komedia baten azpidoinua jarriko du, eta gogoetari bide emango, gure iragana atzean uztea beti posible ez den ildoan.