Albak, 11 urteko neska batek, bere aita Igorrekin bizitzera joan beharko du, gaixo baitu ama. Igor gizon bakarti bat da: familiarengandik banandu ostean etxe txiki batean itxi zen. Albarentzat ia jasanezina izango da elkarbizitza. Aitak Albarengana hurbiltzeko egingo dituen ahaleginak, lotsa, lehen musua eta eskolako bullyinga: estimulu horiek guztiek markatuko dute Albak nerabezarora arte eta bere burua onartzera arte egingo duen bidea.