Albert herri bateko mutiko bat da, oso argia eta lotsagabea. Herri guztia da haren bihurrikerien beldur. Egun batean, nahigabe, behera botako du herriko monumentu enblematikoa, Leopoldus globo-kapitainaren eta herriko heroiaren estatua. Albert bere akatsa konpondu nahi du; beraz, mundura ateratzea erabakiko du, eta globo-kapitain bihurtuta itzultzea. Zein harro egongo da beraz herri guztia!