Peter 12 urteko mutiko bihurri bat da. Eutsi-ezineko joera errebeldea du, baina ezin izan du askatu, betidanik bere etxe izan duen Londresko umezurztegi samingarri horretan. Orduan, gau sinesgaitz batean, umezurtz-etxetik desagertuko da Peter, eta piratak, gerlariak eta maitagarriak dituen fantasiazko mundu batean agertuko da berriz: Sekula Betiko Lurraldean.