Kalifornia Behereko sukaldaritza nazioartean goraipatua da. Dokumental honek sukaldaritza berezi hori sortu eta garatu duten lau chefen sormen-iturriak arakatzen ditu. Chefetako bakoitzaren gogoan eta ariman zehar eginiko bidaia bat da. Helburua: mundu mailan fenomeno gastronomiko bat bihurtzen ari den mexikar sukaldaritza berri hori sortzeko inspirazioa nola pizten den aurkitzea.