Tsukiji munduko arrain eta marisko merkaturik handiena da. Duela 80 urte inguru eraiki zuten, Tokio erdialdean, eta bere historia aberatsean zehar lilura etengabea sortu du jendearengan. Tsukijiko arraina eta mariskoa Japoneko sukaldaritza tradizional edo washokuaren muina dira, eta washokua Gizateriaren Kultur Ondare Immateriala izendatu zuen UNESCOk 2012an. Filmak Tsukijin lan egiten dutenen pasioa eta Japoniako sukaldaritza tradizionalaren esentzia erakusten ditu.