Julio Medemen dokumental bat, Euskal Herriaren iraganari, orainari eta geroari buruz hausnar egiten eta hausnar eragiten duena, hainbat euskal herritarri egindako elkarrizketen ordu kopuru handi bat eta artxiboko materiala baliatuz.