2009ko otsailean, daniar soldadu talde bat Armadillora iritsi zen, Helmand probintziako base militar batera, Afganistan hegoaldean, Janus Metz dokumentalista lagun zuela. Metzek eta Lars Skree operadoreak sei hilabete eman zituzten soldadu gazteen bizitzari jarraipena egiten, talibanen posizioetatik kilometro batera baino gutxiagora kokaturik.