Afrika, gaur egun. Johnnyk, leporaino armatutako 15 urteko haur soldadu batek, bere baitan darama egunen batean izan nahi duen "zakur basatia". Bere komando txikiarekin, bidean gurutzatzen zaion guztia lapurtuko, arpilatuko eta suntsituko du. Hamahiru urteko Lakolék orgatxo erdi-hautsi bati bultzaka darama aita ezindua, haur-miliziek hartutako beren hiritik ihes egin nahian.