2013-2014ko neguan Kieven (Ukraina) Yanukovych presidentearen erregimenaren aurka egindako matxinada zibilaren kronika. Dokumentalak iraultzaren bilakaerari jarraitzen dio: hasi Maidan plazako kontzentrazio baketsuetatik eta istiluen aurkako indarren eta manifestarien arteko kale-liskar odoltsuetaraino.