Steve McQueen zuzendariaren opera primak Ipar Irlandan kokaturiko segurtasun goreneko Maze espetxeko bizitza du hizpide, 1981ean Bobby Sandsek IRAko kideen artean bultzatutako gose-grebako gertakari hunkigarriak ardatz hartuta.