Clara eta Hans Alemaniako terrorista ezkertiar batzuk dira. Poliziak ia hamabost urte daramatza haien bila. Haien alaba Jeanne, gero eta errebeldeagoa, beren segurtasunerako mehatxu bihurtzen hasiko zaie hondartzan ezagututako mutil batekin maitemintzen denean.