Hamabi urteko Estela zeharo maiteminduta dago berarekin ihes egin eta ezkondu nahi duen poliziako kadete gazte batekin. Amets hori lortzen saiatzean, bere familiak beren eskualdea suntsitzen ari den indarkeriari egin beharko dio aurre.