Don Plutarcok, haren seme Genarok eta Lucio bilobak bizimodu bikoitza daramate. Batetik, herriko musikari umilak dira, eta bestetik, Mexikoko gobernu zapaltzailearen aurkako nekazarien gerrilla-mugimenduaren laguntzaile.