Emad palestinar baserritarrak bere lehen kamera erosiko du laugarren semea, Gibreel, jaiotzen denean. Haren herrixkan, Bil'in-en, banaketa-hesi bat eraikitzen ari dira eta bizilagunak erabaki horri aurre egiten hasiko dira. Bost urtez baino gehiagoz, Emadek bere bi lagun onenak buruzagi dituen gatazka hori filmatuko du eta, aldi berean, Gibreeleren hazkuntza.