Bi palestinar gazte, Khaled eta Said txikitako lagunak, Tel Aviven atentatu suizida batean immolatzeko errekrutatuko dituzte. Baina gauzak ez dira espero bezala aterako, eta bananduta amaituko dute. Bakoitzak bere patuari eta usteei aurre egin beharko die.