Badirudi Amin Jaafari zirujau arabeak den-dena duela: etorkizun handiko lan-ibilbidea eta Tel Aviveko israeldarren errespetua. Hori guztiori aldatu egingo da atentatu suizida lazgarri baten ostean, haren emazte Siham, zeina biktimen artean aurkitu baitute, susmagarri nagusitzat hartzen dutenean. Donostia Zinemaldian epaimahaiaren aipamen berezia 2012an.