2015eko urtarrilaren 7an, Charlie Hebdo Frantziako astekari satirikoa 12 pertsona akabatu zituen eraso terrorista baten biktima izan zen. Hurrengo egunean, emakumezko polizia bat erail zuten kalean. Urtarrilaren 9an, beste eraso batek Frantziako juduak jarri zituen jomugan. Bahitutako lau pertsona erail zituzten. Haiei guztiei gorazarre egiten die dokumental honek.