Ali Baba, Cassim-en morroia, nagusiarentzako esklabu bat erostera bidaliko dute. Itzultzeko bidean, esklabuaz maiteminduko da, Morgiane-z. Karabanari eraso egingo diote, eta halaxe aurkituko du berrogei lapurren kobazuloa eta sartzeko hitz ezkutua.