Antoine-k, inprimategi bateko langileak, eta Antoinette-k, Prisunic-eko enplegatuak, loteria-billete bat erosi dute, bai eta saria irabazi ere. Baina billetea galduko dute, eta ametsek ihes egiten dietela irudituko zaie.