In his long career as a journalist, Jesús Quintero coined an immense and multifarious universe of characters including those excluded from the prevailing version of the country. His interviews also reflect words not pronounced and bodies that speak even if the sounds they make imply otherwise; his interviews bring us a wealthier, more complex mirror in which to look at ourselves in. The narrative and its interviews, both broadcast and unseen, form the raw material of this story about the years of Democratic Spain.