35 years after the coup d'état that overthrew her grandfather, Salvador Allende, Marcia draws a family portrait that addresses the complexities of irreparable loss and the role of memory in three generations of an iconic family. Winner of the L'Oeil d'Or award for Best Documentary at the last Cannes Festival.