Fifteen distinct but interconnected chapters, shot in locations from Russia to New York City to Istanbul. Together, these build to a reckoning at the intersection of city symphony, diary, and essay film. Perhaps the most personal of Cohen's documentary works, it measures street life, light, and time, noting not only surveillance and over-development but resistance and its phantoms as manifested in music, animals and everyday magic.