Full-length documentary directed by Álvaro Longoria, analysing the different propaganda techniques and strategies, focussing on the surprising and always prominent case of North Korea. The film was made taking advantage of the privileged access to film in North Korea gained thanks to key facilitator Alejandro Cao de Benós, the only foreigner working for the Communist government. It analyses the strategies used by the different "players" to manipulate the "truth" and their interests. False news announcements, half-truths and surrealist controversies allow the spectator to reach their own conclusions and reflect on the difficulty of knowing the truth.