"Yellow Kid" was a popular American comic character brought back to life by a Japanese manga artist in the 21st century: a street kid turned boxer, a hero for society’s outcast. But when a young boy takes inspiration from the figure to make his dream come true, the difference between reality and expectations can be very painful. A film selected by the Rotterdam Festival in 2010.