The prestigious documentary-maker Kazuhiro Soda breaks with this film one of Japanese society’s great taboos: their reticence to talk about the problem of mental illnesses. Shot over a one month period in the Okayama psychiatric hospital, this documentary, premiered at the Berlin Festival, takes an in-depth look at the everyday lives of different patients, victims of their suicidal tendencies and their fear of society.