Matsuyama Kenichi, a popular young Japanese film star, headlines this tale of sexual awakening and sentimental confusion in a student who begins an affair with his professor, twenty years his senior. A love story observed from a clinical distance by director Nami Iguchi in order to capture its different overtones with greater precision.