Bullying at schools and colleges is one of the red-hot subjects that plague today’s Japanese society. The actor and director Hiromasa Hirosue competed at the Rotterdam Festival with this film that addresses the subject without histrionics, approaching the victims of this deplorable social phenomenon with decency and respect.