Jose, unemployed, is sent by a temp agency to work as an extra for the recording of a special New Year's Eve programme, in mid August. Hundreds of people like him have been shut indoors day and night for a week and a half while they pretend to laugh, stupidly celebrating the false arrival of the New Year. Is there place for love amid the uncontrollable chaos? An ensemble comedy from Álex de la Iglesia on which the diva crooner Raphel joins an impressive cast: Carlos Areces, Carolina Bang, Luis Callejo, Mario Casas, Carmen Machi, Pepón Nieto, Terele Pávez, Ana Polvorosa, Carmen Ruiz, Hugo Silva, Santiago Segura, Blanca Suárez, Antonio Velázquez and Enrique Villén.