Paulina decides to leave her brilliant law career to teach in a downtrodden Argentinian region. In a hostile atmosphere, she will set about her pedagogical mission, even if it means losing her boyfriend and confrontation with her father. Winner of the Grand Prix and Fipresci Award at the last Cannes Festival Critics’ Week.