2014ko uztailean, Edu Marínek bere bizitzako erronkarik latzenari heldu zion: bere 62 urteko aitarekin, Francisco Marín «Novato»rekin, Panaroma bide mitikoa eskalatzea, Alex Huberrek liberatua 2007an. Lavaredoko Hiru Gailurren Parke Nazionalean (Italia) dago, eta lerroak 8 c-ko zailtasun maila eta 500 metroko garaiera ditu.