Euskal Herriko biztanleek mendeak daramatzate sagardoa edaten, baina, Euskal Herrian, sagardoa sagarraren irakindako zukua baino gehiago da. Dokumentala bidaia-proposamen bat da; ibilaldi kultural, gastronomiko, zientifiko eta historiko bat. Protagonista: sagardoa.