Ichiko, Komori izeneko Japonia ipar-ekialdeko herrixka batean bizi da. Behin, hirira joan zen bizitzera, baina bertan galduta sentitu ostean, herrira itzuli zen. Inguruan ez du ez supermerkaturik, ez janari-dendarik, beraz, bizirauteko, lurrak emandakotik bizi behar du. Ichikok bere arroza ereiten du, baserrian lan egiten du, eta inguruko mendietan eta zelaietan bildutako sasoiko jakiekin prestatzen du bazkaria.