MARCOS GARCÍA (Donostia, 1995) 2012ko udan bi film labur egin zituen, bata Bartzelonako ESCAC zentroan (Sombras de Barrio) eta bestea Donostiako Zinema Express jaialdian (La Fuerza del Silencio). 2013 bukaeran, Marcos Garcíak lehendabizikoz bideoklip batean kolaborazioa egin zuen (El Perro, Viejo Taylor), Gara egunkariko zinema-kritikari eta kazetari Mikel Insaustirekin batera. Kolaborazio horren ondoren sortu zen Vinyland, biniloaren munduari eta musikari eskainitako oda, Mikelen gidoiarekin eta Marcosek zuzentzen lagunduta, filmatuta eta muntatuta. Hogei urterekin egin du lehendabiziko film luzea, eta 63. Donostia Zinemaldiak aukeratu du. Gaur egun, zinema ikasten dihardu Paris-Est Marne-La-Vallée unibertsitatean.
MIKEL INSAUSTI (Zarautz, 1958) 1970eko hamarkadaren bigarren erdian ekin zion film laburrak egiteari, Super-8 formatuan. Hainbat sari eskuratu zituen Donostiako Zinema Amateurraren Zinemaldian. Zinema-ikasketak egin zituen TAIn eta Madrilgo Irudien Zientzien Fakultatean. 1980. urtean zinema-kritikaren munduan sartu zen.