Fukushimako hondamendiak dokumental ugari eman ditu azken urteotan. Ikuspuntu desberdinetatik heltzen diote gaiari. Baina Makoto Shinozakik nahiago izan du fikzioa erabili fantasiazko elementuak dituen fabula honetan, non bi emakume, psikologia irakasle bat eta haren ikaslea, gaur egungo gizarte japoniarraren trauma handienari aurre egiten saiatzen baitira.