Japoniako 90eko hamarkadako errebelazio handietako batek, Sabuk, bere omenaldi berezia egiten die izu-zinemako klasikoei, zuri-beltzeko fantasia honekin. Etorkizuneko Japonia bati buruzkoa da: zonbiak otzandu dituzte, eta mirabe gisa zerbitzatzen dute. Baina, izu-zinema hutsetik harago, Sabuk gizarte-satira makabro eta aztoratzaile bat egin du.