Yuki Tanadaren film hau Japoniako literatura erotiko berriaren errebelazio handietako baten, Misumi Kuboren, best-sellerraren egokitzapen bat da. Hainbat pertsonaiak aspertze, frustrazio, bakardade eta etsipenari aurre egin nahian sexuarekin eta sentimenduekin dituzten harremanak aztertzen ditu filmak.