Izaera oso desberdineko bi gizonen arteko laguntasun-istorio baten bitartez, etorkin brasildar-japoniarren komunitatean murgilduko gara: haien sentimendu kontraesankorretan, hip hop-aren bitartez adierazteko moduan. Baina, horrez gainera, Japoniako zineman gutxitan erakusten den proletarioen munduan barneratuko gara. Locarnoko 2011ko zinema-jaialdian lehiatutako pelikula.